حوزه های تخصصی من

مشاوره بازاریابی و تبلیغات و مدیریت برند
تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی اثربخش براساس متدهای کمی و نتیجه گرا
تدوین برنامه های بازاریابی و نظارت بر فرآیند اجرای آن

سوابق کاری

مشاور تبلیغات ، مشاور بازاریابی ، برندینگ بانک ملت، بیمه ما، بیمه آسیا،هلدینگ فاخر ، بانک رفاه کارگران، بانک سینا، بانک توسعه صادرات، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته ملی روبوکاپ، شرکت شایان سام ( برند بی فی )، شرکت مهیا پروتئین،صنایع غذایی سحرچین، شرکت اکتیران ، شرکت آق پروفیل، مجتمع تجاری ونک و …
مدیرعامل آژانس تبلیغاتی “سان آتیه خواهان” ( وابسته به بانک ملت) از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۵
هدایت آژانس تبلیغاتی سان از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۴ به عنوان تنها موسس و مدیراجرایی
هدایت کانون تبلیغاتی آبان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ به عنوان موسس و مدیرعامل

سوابق علمی و تدریس

تدریس دوره کمپین نویسی تبلیغات در دانشگاه علامه طباطبائی
تدریس کارگاه اصول و مبانی مدیریت تبلیغات دانشگاه علامه طباطبائی
عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار .
تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ ( برخی از فایل های تدریس من را از اینجا دانلود کیند.)
تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز
تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی
همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه کسب و کار بن ژیوار

سمینارها

اولین و دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران  به عنوان تنها سخنران( مدرسه کسب و کار بن ژیوار)
سمینار تبلیغات و برند به عنوان تنها سخنران(سالن صفی الدین گرگانی – شهر گرگان)

تحصیلات

رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار  MBA گرایش بازاریابی و استراتژی
رشته بازرگانی گرایش بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد ( درحال تحصیل)
فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه “علم و صنعت ایران”

مشاوره بازاریابی و تبلیغات

چه راه حل هایی در زمینه مشاوره بازاریابی و تبلیغات دارم؟

در ابتدا باید بگویم روش ها و فرآیندهایی که در همکاری با شما مورد استفاده قرار می گیرد، بارها و بارها از بوته آزمایش سربلند بیرون آمده اند و توسط اینجانب با موفقیت در سازمان ها و شرکت های مختلف به اجرا درآمده اند.ضمن اینکه در گذر سالها کار اجرایی، بخوبی دریافته ام، فرآیند علمی مشاوره که برپایه تحقیقات و پژوهش استوار است، طی مراحل شناخت از سازمان شما و گذر از تحلیل های علمی می تواند به  عنوان یک فرآیند مستمر برای سازمان شما مفید باشد.

زیرا هر سازمان دارای پیچیدگی ها و مسائل خاصی است که مشاور تنها در مدت قابل قبول قادر به شناخت آنها بوده و می تواند راه حل های تاثیرگذار برای آن ارائه کند.  روش های مشاوره ساعتی و محدود از آن مقوله هایی است که تنها در کشور ما رایج است و در کشورهای مترقی اصلا بحث مشاوره ساعتی و کوتاه مدت وجود ندارد!

۱۰ دلیل همکاری با مشاور تبلیغات را از اینجا مطالعه کنید.

پس راه حل من در زمینه مشاوره تعریف مساله و برنامه ریزی برای حل آن در قالب یک همکاری ساختار یافته و مدون است که طی این مدت شما بتوانید شاهد تاثیرات مطلوب مشاور بازاریابی یا مشاور تبلیغات و برندسازی در کسب و کار خود باشید. مشاور تبلیغاتی شما با استفاده از بینش و دانش وسیع کسب شده در این مدل همکاری و با توجه به تخصص ها و دانش مرتبط با مشاوره بازاریابی و تبلیغات مثل روانشناسی، اقتصاد، روابط عمومی، استراتژی کسب و کار، جامعه شناسی، ادبیات  می تواند یک برنامه اجرایی در حوزه مورد نیاز شما را تدوین کرده و همچین بود بودجه بندی آن را در ابتدای مسیر و پس از پایان دوره شناخت در اختیار شما قرار دهد.

در قرارداد مشاوره بازاریابی و تبلیغات چه خدماتی به شما ارائه می دهم؟

  1. همانطور که اشاره شد در ابتدا جایگاه سازمان شما را از منظر فعالیت های بازاریابی و تبلیغات مورد بررسی قرار می دهیم.
  2. اگر در برنامه مشاوره ما، بحث مدیریت برندهای شما هم مطرح بود شاخص های مدیریت برند مورد بررسی و سنجش قرار می گیرید.
  3. در راستای تکمیل دوره شناخت رقبای شما از نقطه نظر بازاریابی و مبارزه های تبلیغاتی رصد می شوند.
  4. پس از مرحله شناخت و مقتضیات کسب و کار شما، یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه میان مدت به شما ارائه خواهم داد که در آن اهداف برنامه های بازاریابی یا تبلیغاتی، ابزارهای مورد استفاده، نیازمندی ها و البته پلن مالی با جزییات در آن گنجانده شده است.
    ضمنا یک اکشن پلن اجرایی که احتمالا در برنامه MS-project تهیه شده، به شما ارائه خواهم داد تا در کنار هم زمان بندی برنامه های تبلیغاتی و یا بازاریابی را کنترل کنیم و براساس بازخوردهای هر مرحله، ادامه مسیر کاری را قوت بخشیده یا اصلاح می کنیم.
  5. برنامه ای که به شما ارائه می کنم، با توجه به وسعت و طیف مخاطبان و بازارهدف شما و براساس بهینه ترین بودجه ممکن است شامل ابزارهای درونگرا (Inbound Marketing) یا رسانه های سنتی باشد. اما این ابزارها و رسانه ها هرچه باشند، حتما اثربخش ترین با توجه به شرایط سازمان شما و محیط صنعت و مخاطبان شما خواهد بود.
  6. در کمیته تشکیل شده برای برنامه های بازاریابی- تبلیغاتی پیمانکاران مختلف را پیشنهاد خواهم داد، پس از تایید شما و تفهیم نیازهای سازمان به ایشان، بر نحوه همکاری آنها با سازمان شما و قیمت دهی آن ها کنترل دقیقی خواهم داشت و گزارش های مربوطه را ارئه خواهم کرد.
  7. همچنین با برگزاری دقیق جلسات کاری در کمیته یاد شده، وظایف مشاور، پیمانکاران و سازمان شما تشریح و براساس صورت جلسات تهیه شده سعی می کنیم که گام به گام با همراهی شما، ارتباطات سازمان را با بازار هدف بهبود دهیم.
  8. علاوه براین و با توجه به رواج شیوه های جدید بازاریابی و تبلیغات، ممکن است شما نیاز داشته باشید که تیمی در شرکت خود داشته باشید تا برخی موارد را توسط کارشناسان در سازمان خودتان انجام دهید. در این شرایط بخشی از زمان من برای برگزاری دوره های علمی و کاربردی تبلیغاتی برای کارکنان سازمان شما صرف خواهد شد یا ممکن است در پروسه نیاز به استخدام نیروهای مجرب داشته باشید، باز هم من در قالب قرارداد مشاوره در کنار شما خواهم بود. حتی سازمان هایی که به صورت حرفه ای بر روند کارشان از طریق نرم افزارهای خاص مدیریت تبلیغات و بازاریابی نظارت می کنند، می توانند از خدمات مشاوره در این زمینه بهره مند شوند.

برای درخواست مشاوره چه کار کنید؟

کافی است از فرم تماس با من استفاده کنید، و شرح مختصری از نیاز خودتونو با من در میان بگذارید، در اولین فرصت با شما از طریق ایمیل یا تلفن تماس می گیرم. اما خواهش می کنم برای اینکه سریع تر به راه حل مطلوب و همکاری برسیم، در بخش توضیحات حتما درباره کسب و کار، سابقه آن، روشهای بازاریابی و تبلیغاتی قبلی، حدود بودجه و یا نظایر آن بنویسید تا من با ذهنی آماده تر امکان پاسخگویی به شما را داشته باشم. همچنین در موضوع درخواست به مشاوره اشاره کنید تا از فعالیت های اجرایی تبلیغات متمایز گردد.

در بخش توضیحات حتما درباره کسب و کار، سابقه آن، روشهای بازاریابی و تبلیغاتی قبلی، بنویسید.

 

طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی

راه حل اجرای کمپین تبلیغاتی توسط تیم من

تنها یکی از روش های ارائه راهکارهای بازاریابی و تبلیغات در قالب مشاوره است و این امکان وجود دارد تا شما کمپین های تبلیغاتی و موارد اجرایی تبلیغات سازمان خود را به من بسپارید. زیار برخی سازمانها به خاطر شرایط خاصی که دارند و یا برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی را در واحدهای بازاریابی و تبلیغات به تصویب رسانده اند و مایلند که یک مجموعه کمپین بازاریابی- تبلیغاتی مورد نظر را به انجام برساند.

با توجه به سابقه بیش از ۱۵ سال در حوزه اجرایی تبلیغات در شرکتم، سان و همکاری با مشتریان خوشنام، این امکان فراهم است که پروژه تبلیغاتی شما را به انجام برسانم. همکاری با یک تیم خوب و حرفه ای در حوزه های مختلف تبلیغات ( استراتژی، خلاقیت و اجرا) باعث شده تا پروژه های متعددی را در این سالها با موفقیت به انجام برسانم.

تهیه برنامه اجرایی، طراحی ایده های خلاقانه، ساخت ویدئوهای تبلیغاتی، طراحی گرافیک، عکاسی تبلیغاتی، انواع خدمات چاپی، انتخاب رسانه ها مانند جدول پخش تبلیغات در تلویزیون، رسانه های محیطی یا رسانه های دیجیتال با قیمت مناسب و در زمان مناسب جزو فعالیت های من در این بخش خواهد بود. دربرخی حوزه مثل تحقیقات بازار یا تحقیقات تبلیغاتی نیز، با برون سپاری موفق به شرکت های همکار، پکیج کامل فعالیت تبلیغاتی مد نظر سازمان شما را اجرا و نظارت خواهم کرد.

همانند سبک مشاوره کافی است از طریق فرم تماس با من، شرح مختصری از کمپین تبلیغاتی-بازاریابی خود را که شامل اهداف، بازار هدف، پیام مورد نظر و بودجه بندی است را بنویسید تا پس از بررسی این موارد با شما تماس بگیریم و  هماهنگی های لازم برای عقد قرارداد و همکاری فراهم شود.

در زمینه فرآیند برندینگ و برنامه های برندسازی  نیز در کنار شما هستم  و  با اجرای فرآیند منظم برای ایجاد آگهی و ارائه تداعیات مثبت از برندهای سازمان شما و نهایتا افزایش وفاداری متشریان شما در قالب یک برنامه هدفمند تلاش خوام کرد.

در گام اول این فرآیند، به تحقیق و پژهش در زمینه نقاط ضعف و قوت، استراتژی های بازرایابی و حتی بازطراحی ماموریت، چشم انداز و بازارهای هدف برندهای کمپانی شما خواهم پرداخت.

در فاز دوم به تدوین عناصر و برنامه ریزی توسعه برند، شخصیت برند، ارزش برند از دید مشتری، استراتژی های طراحی هویت، بررسی کانال های ارتباطی و مشخص کردن نقاط تماس خواهم پرداخت.

در فاز سوم، برنامه من ،طراحی استراتژی بازاریابی اثربخش براساس فازهای قبلی برنامه ریزی برند خواهد بود. در این فاز، کمپین تبلیغاتی و سایر ابزارهای ارتباطی یکپارچه بازاریابی چون روابط عمومی، رویدادها، روابط عمومی به کار گرفته می شود تا برنامه برندسازی با حداکثر بهره وری بانجام برسد.