اصول وایرال شدن محتوا با بررسی پستهایی با بیشترین بازدید

ارسال شده در: تبلیغات دیجیتال | ۰

نشر گسترده و وایرال شدن محتوا چگونه رخ میدهد؟ نکاتی برگرفته از محتواهای دارای بیشترین بازنشر مقدمه ای درباره وایرال شدن محتوا : در دنیای پرهیاهوی تبلیغات امروزی که اکثر تبلیغات توسط مخاطبان دیده نمی شود، استفاده از محتوایی که … ادامه یافت

تــب تبلیغات !

ارسال شده در: پژوهش | ۰

فاطمه آقچه لو در دنیای کنونی، دیگر کمتر جایی را می‌توان یافت که در آنجا اثری از تبلیغات تجاری به چشم نخورد. دست ‌اندرکاران تبلیغات تجاری، علاوه بر رسانه‌های گروهی مرسوم مانند رادیو، تلویزیون، مطبوعات، کامپیوتر و اینترنت پارا فراتر … ادامه یافت

بی‌محافظ برای حمله!

ارسال شده در: پژوهش | ۰

فاطمه آقچه لو هرگاه هیولای رکود شروع به گزیدن می‌کند، شرکت‌ها را با چالش ها و سوالاتی در مورد شرایط پیش رو مواجه می‌سازد و در این اوقات سخت اقتصادی، فشار همواره بر قطع تبلیغات است. اگر شرکت هزینه ی … ادامه یافت

۹راه کم‌هزینه تبلیغ، ویژه‌ی بنگاه‌های کوچک

ارسال شده در: پژوهش | ۰

فاطمه آقچه لو ۱- یک جمله در مورد خود بنویسید. یکی از نیازهای اصلی هر سازمان پکیج اداری و کارت ویزیت مدیران است؛ آیا تا به‌حال فکر کرده‌اید که می‌توانید اسلوگان خود را نیز در بالای سربرگ اداری، به وسیله‌ی … ادامه یافت

سنجش اثربخشی تبلیغات

ارسال شده در: پژوهش | ۰

فاطمه آقچه لو مطالعه‌ی شعارهای تبلیغاتی شرکت‌ها و نام‌های تجاری قدرتمند، متوسط و ضعیف به این واقعیت منتج می‌شود که تعداد تبلیغ‌های ناکام بیش از تبلیغات موفق است. اکثر تبلیغات در بهترین حالت، تاثیر متوسطی داشته و دارند. اما این … ادامه یافت

تیزرهای تبلیغاتی، میان ماه من تا ماه گردون …

ارسال شده در: پژوهش | ۰

علیجاه شهربانویی شاید مهمترین مطلبی که در زمینه تیزرهای تبلیغاتی در ایران قابل بحث باشد ، تفاوتهای غیرقابل کتمان آن با موارد مشابه کشورهای دیگر است. یکی از این تفاوتها آنست که ، شرکت سازنده تیزر در مدت پخش آن … ادامه یافت

1 2 3 4