۹راه کم‌هزینه تبلیغ، ویژه‌ی بنگاه‌های کوچک

ارسال شده در: پژوهش | ۰

فاطمه آقچه لو ۱- یک جمله در مورد خود بنویسید. یکی از نیازهای اصلی هر سازمان پکیج اداری و کارت ویزیت مدیران است؛ آیا تا به‌حال فکر کرده‌اید که می‌توانید اسلوگان خود را نیز در بالای سربرگ اداری، به وسیله‌ی … ادامه یافت

سنجش اثربخشی تبلیغات

ارسال شده در: پژوهش | ۰

فاطمه آقچه لو مطالعه‌ی شعارهای تبلیغاتی شرکت‌ها و نام‌های تجاری قدرتمند، متوسط و ضعیف به این واقعیت منتج می‌شود که تعداد تبلیغ‌های ناکام بیش از تبلیغات موفق است. اکثر تبلیغات در بهترین حالت، تاثیر متوسطی داشته و دارند. اما این … ادامه یافت

تیزرهای تبلیغاتی، میان ماه من تا ماه گردون …

ارسال شده در: پژوهش | ۰

علیجاه شهربانویی شاید مهمترین مطلبی که در زمینه تیزرهای تبلیغاتی در ایران قابل بحث باشد ، تفاوتهای غیرقابل کتمان آن با موارد مشابه کشورهای دیگر است. یکی از این تفاوتها آنست که ، شرکت سازنده تیزر در مدت پخش آن … ادامه یافت

گرافیک متحرک

ارسال شده در: پژوهش | ۰

آرش پیرصالحی صنعت تصویر‌متحرک یک بدعت منحصر بفرد در تاریخ هنرهای قرن بیستم به شمار می‌رود که پیشگامان آن در دهه ۱۹۲۰، تأثیر بسزایی بر نسل‌های بعدی متحرک‌سازها و طراحان گرافیکی داشتند. در این صنعت، توسعه فیلم‌های کارتونی در دهه … ادامه یافت

وب سایت، ابزاری که می فروشد.اگر…

ارسال شده در: پژوهش | ۰

(قسمت اول-چه شرکتی را انتخاب نماییم؟) علیجاه شهربانویی شاید زمانی که تیم برنز-لی اولین صفحه وب سایت را برای ارائه به عموم مردم جهان به اشتراک گذاشت،‌کمتر کسی فکر می کرد که این ابزار در همه بخش های مختلف زندگی … ادامه یافت

پوستر داس و چکش

ارسال شده در: پژوهش | ۰

پریسا قادری، ترجمه‌مقدمه کتاب پوسترهای ویتنام پوسترهای ویتنام نشان‌دهنده اراده و انعطاف مردمی است که دو ابرقدرت، فرانسه ۱۹۵۴-۱۹۴۶ و آمریکا ۱۹۷۵-۱۹۶۴ را شکست دادند و از نظر گرافیکی به خوبی گویای تاثیر سبک پوسترهای سیاسی شوروی و جمهوری چین … ادامه یافت

1 2 3