نـمـونـه آثــار

تبلیغات میحطی مشترك بانك ملت و بیمه ما

بانك ملت و بيمه ما

پس از همکاری موفقیت آمیز با مجموعه بیمه"ما"، و طراحی موارد مختلف تبلیغاتی ، شرکت "سان" برای اجرای تبلیغات پروژه مشترک بانک "ملت" و بیمه"ما" از سوی بانک "ملت" دعوت گردید. پس از مطالعه و بررسی های دقیق کارشناسی، ثمره این همکاری تولید طرحی شد که مفهوم آن معرفی بانک و بیمه به عنوان دو روی یک سکه قیمتی گردید. پس از طراحی این اثر و جلب نظر مساعد مسوولین بانک ملت، برندینگ بانک و معرفی مجدد خدمات بانک از جمله "تلفنبانک"، "اینترنت بانک" و "همراه بانک" در دستور کار قرار گرفت.



بـی فـی

کمپین تبلیغاتی سه مرحله ای در سراسر ایران

تبلیغات ورزشـی

لوگو و شعار تبلیغاتـی

تیزر تبلیغاتی

وبســـــایت

بسته بندی

عکاسی از محصــــولات

هیچ چیز بیشتر از برنامه بازاریابی نمیتواند به شما کمک کند تا اهداف خود را بشناسید. شما با خلق و دنبال کردن برنامه بازاریابی خود چیزهای بسیاری درباره شرکت خود، رقیبان، و اهداف بلندمدت خود خواهید دانست. توجّه به این امر که چه نوع تبلیغاتی برای شما بهترین است بسیار ضروری می‎باشد. با همین هدف، شرکت سان توانست طراحی و برنامه ریزی "برندینگ" برند "بی فی" را اجرا نماید. این برنامه بحثهای گسترده ای از موارد مختلف تبلیغاتی را در بطن خود جای داده است و طراحی عکاسی تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، طراحی برندینگ، بسته تبلیغات محیطی در حوزه، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و ارزیابی عملکرد کمپین و ... است. رویکرد حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی، توسعه و گسترش برند یاد شده، ایجاد تمایز با برنامه سایر برندهای موادغذایی، از شاخصهای اصلی این برنامه تبلیغاتی است.



بیـــمه ما

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی

پوسترهای ۱۲ گانه بیمه ما

پوسترهای ۱۲ گانه بیمه ما

کمپین تبلیغاتـی محیطی

صنعت بیمه یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی و همین طور پشتیبانی کننده و جلب کنده بنگاه های اقتصادی و همین طور خانواده هاست. اگر سرمایه گذار برای حفظ سرمایه اش از بیمه استفاده نکند و همینطور آن را جدی نپندارد، ممکن است در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گیرد. راه اندازی و توسعه صنعت بیمه از قرن هفدهم با انقلاب صنعتی به ضرورت توسعه سرمایه گذاری و به موازات آن دست یابی به رشد و توسعه اقتصادی شکل گرفت. بنابرین بیمه با اقتصاد معنی پیدا می کند و به طور کلی یک مقوله اقتصادی است و با ایجاد اطمینان مجموعه عوامل اقتصادی نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می نماید. بیمه ما با نیز با همین انگیزه و با هدف ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای باتوجه به ظرفیت های بالقوه بیمه کشور در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید. از همان ابتدا قرار بود بیمه ما در بین سه شرکت تراز اول در بخش غیر دولتی قرار بگیرد و این هدف اصلی بیمه ما بود و از همین جا لزوم تبلیغات حرفه ای و منظم و اثر گذار برای دستیابی به این هدف مهم احساس می شد. همکاری سان با "بیمه ما" در ابتدا سفارشات مربوط به طراحی برندینگ "بیمه ما" در زمینه بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه گذاری بوده است و همچنان این همکاری ها در زمینه های مختلف ادامه دارد.



طرح پرداز پایا

زمینه همكاری با "طرح پرداز پایا" از ابتدای تاسیس این شركت فراهم گردید و این همكاری قریب به ده سال است که ادامه دارد. شاید از "طرح پرداز" نه تنها به عنوان یك مشتری با سابقه ی همكاری طولانی، بلكه باید به عنوان یك شریك تجاری ایده آل نام برد. مدیریت جوان و نوگرای مجموعه "طرح پرداز" این جسارت را به "سان" داده است كه در طراحی و برنامه ریزی تبلیغاتی دست به تجربه های کاملاً بدیع و جسورانه بزند. نمونه این مساله در طراحی كمپین برندینگ جدید شركت "طرح پرداز" كه بر پایه شعار این شركت نیز استوار است، مشاهده می شود. از آنجایی که "طرح پرداز پایا" برخلاف بسیاری از شركت های فعال در حوزه دكوراسیون، محدود به یك حوزه كاری خاص نیست و اصطلاحا،‌ صفر تا صد طراحی و اجرای دكوراسیون داخلی را اجرا به عهده می گیرد،‌ لذا سعی شده است در طراحی كمپین مذكور این مساله نیز بخوبی نمود داشته باشد.

کمپین تبلیغاتـی محیطی

کمپین تبلیغاتـی محیطی

کمپین تبلیغاتـی محیطی



مهیــا پــروتیئن

ماشین حمـــل

شرکت مهیا پروتئین، از جمله ی شرکت هایی است که از ابتدای سال ۱۳۹۲ به مجموعه ی مشتریان "سان" اضافه گردید. با توجه به گستردگی و تنوع محصولات و همچنین اضافه شدن چندین مجموعه کاری مستقل به شرکت مهیا پروتین، مدیران شرکت بر آن شدند تا مجموعه تبلیغات این شرکت ها را در قالبی یکپارچه اجرا نمایند. شرکت "سان" خدمت رسانی خود را به شرکت مهیا پروتین و مجموعه های تحت پوشش در زمینه ایجاد هویت بصری، طراحی بسته بندی، تبلیغات در محل فروش و نظایر آن آغاز نمود. این همکاری در زمینه های مختلف تبلیغاتی کماکان ادامه دارد.

بسته بندی

لیبـــل



بانک رفاه

بانک ها یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی برای مردم حسوب می شوند؛ جایی مطمئن برای سرمایه گذاری درآمد و پس انداز یک عمر مردم. در میان برندهای بزرگ بانک های ایرنی بانک رفاه نیز از این قاعده مستثنی نمی‎باشد. همکاری با بانک رفاه در زمینه طراحی گرافیک در بخش تبلیغات چاپی (print ads) در حوزه های سامانه خدمات بانکداری اینترنتی، آغاز گردید و این همکاری در مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی به مشتریان و خدمات مشابه دیگر ادامه یافت.

 

سری آگهی های مطبوعاتی بانک رفاه

سری آگهی های مطبوعاتی بانک رفاه



ربوکــاپ

روبوکاپ ۲۰۱۰

روبوکاپ ۲۰۱۱

روبوکاپ یا جام جهانی ربات ها، یک پروژه بین المللی برای ارتقای هوش مصنوعی، رباتیک، و دیگر زمینه های مرتبط با آن است. فدراسیون جهانی ربوکاپ در تلاش است با طرح مساله ای استاندارد تمامی فن آوری های موجود خود را به مشارکت و آزمون خطا بگذارد و به پرورش و تولید تحقیقات هوش مصنوعی بپردازد. هدف نهایی که این فدراسیون دنبال می کند تشکیل یک تیم هوشمند از ربات های انسان نما است که بتواند در سال ۲۰۵۰ با قدرت تمام در جام جهانی شرکت کرده و به پیروزی برسد. ربوکاپ به عنوان محیطی پویا برای آزمون ربات های انسان نمای هوشمند و پرسرعت، ایران را به عنوان یکی از برگزارکنندگان مسابقات آزاد پذیرا شده است. کمیته ملی ربوکاپ ایران، متشکّل از اساتید دانشگاه‎های سراسر کشور، به صورت رسمی در مردادماه ۱۳۸۵ تشکیل شد. از اهداف اصلی این کمیته، توسعه تحقیقات رباتیک و هوش مصنوعی در کشور می باشد. مسابقات آزاد ربوکاپ ایران، به مدد تلاش های بی وقفه جناب آقای دکتر موسی خانی ریاست کمیته ملی ربوکاپ ایران و همکاری عده ای از مدیران خوش ذوق و کاردان از سال ۱۳۸۵ راه اندازی شده و در طول این چند سال توانسته دانش، توانایی، و خلاقیت جوانان ایرانی را برانگیزد . در این میان، همکاری شرکت سان جهت طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی ویژه مسابقات در دوره های اول، دوم، سوم و پنجم فرصتی مناسب در اختیار این شرکت قرار داد تا بتواند با برقراری تعامل مطلوب با برگزارکنندگان مسابقات به ارائه خدمات بپردازد.

روبوکاپ ۲۰۰۹



شـــوفاژکار

جنرال کاتالوگ

جنرال کاتالوگ

جنرال کاتالوگ

از دهه ۴۰ شمسی این شرکت شوفاژ کار بود که خلا وجود یک شرکت تاسیساتی را در بازار ایران احساس کرد. شوفاژکار سابقه ای ۵۰ ساله در زمینه طراحی و تولید و نوآوری در سیستم های حرارت مرکزی دارد. از آنجا که مدیران این شرکت با معجزه تبلیغات آشنایی داشتند، در سال ۱۳۹۰ تیم بازرگانی آن احساس کرد که باید تغییراتی را در زمینه تبلیغات و اجرای آن انجام دهد. آن ها می دانستند که تبلیغات چاپی و قدیمی برای مشتری امروز دیگر جذابیتی ندارد و فاقد خلاقیت است . پس از آن بود که شرکت سان با بررسی و تبادل نظر با مدیران شوفاژ کار پیشنهاد کرد تا تبلیغات جدیدی را در قالب عکاسی از محصولات به شیوه ای جدید حضور محصولات این شرکت در محیط های استفاده از آن و به‎روز آوری مجموعه تبلیغات چاپی را ارائه نماید. پس از تصویب این برنامه توسط مسئولین شرکت، کار آماده سازی محتوای بعدی در دستور کار قرار گرفت و تیم عکاسی سان با بهره گیری از گروه کامل شامل ساخت دکور، کارگردان، سناریست، مدل، عکاسی و گمرک ها و ... کار عکاسی را به بهترین نحو به پایان رسانید و پس از آن همکاران شرکت سان در آتلیه با استفاده از آرشیو غنی تهیه شده توسط تیم عکاسی مراحل طراحی بروشورها و کاتالوگ ها را به انجام رساندند. نتیجه مواردی است که مشاهده می فرمایید.



ادامه...