از دهه ۴۰ شمسی این شرکت شوفاژ کار بود که خلا وجود یک شرکت تاسیساتی را در بازار ایران احساس کرد. شوفاژکار سابقه ای ۵۰ ساله در زمینه طراحی و تولید و نوآوری در سیستم های حرارت مرکزی دارد. از آنجا که مدیران این شرکت با معجزه تبلیغات آشنایی داشتند، در سال ۱۳۹۰ تیم بازرگانی آن احساس کرد که باید تغییراتی را در زمینه تبلیغات و اجرای آن انجام دهد. آن ها می دانستند که تبلیغات چاپی و قدیمی برای مشتری امروز دیگر جذابیتی ندارد و فاقد خلاقیت است . پس از آن بود که شرکت سان با بررسی و تبادل نظر با مدیران شوفاژ کار پیشنهاد کرد تا تبلیغات جدیدی را در قالب عکاسی از محصولات به شیوه ای جدید حضور محصولات این شرکت در محیط های استفاده از آن و به‎روز آوری مجموعه تبلیغات چاپی را ارائه نماید. پس از تصویب این برنامه توسط مسئولین شرکت، کار آماده سازی محتوای بعدی در دستور کار قرار گرفت و تیم عکاسی سان با بهره گیری از گروه کامل شامل ساخت دکور، کارگردان، سناریست، مدل، عکاسی و گمرک ها و … کار عکاسی را به بهترین نحو به پایان رسانید و پس از آن همکاران شرکت سان در آتلیه با استفاده از آرشیو غنی تهیه شده توسط تیم عکاسی مراحل طراحی بروشورها و کاتالوگ ها را به انجام رساندند. نتیجه مواردی است که مشاهده می فرمایید.