صنعت بیمه یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی و همین طور پشتیبانی کننده و جلب کنده بنگاه های اقتصادی و همین طور خانواده هاست. اگر سرمایه گذار برای حفظ سرمایه اش از بیمه استفاده نکند و همینطور آن را جدی نپندارد، ممکن است در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گیرد. راه اندازی و توسعه صنعت بیمه از قرن هفدهم با انقلاب صنعتی به ضرورت توسعه سرمایه گذاری و به موازات آن دست یابی به رشد و توسعه اقتصادی شکل گرفت. بنابرین بیمه با اقتصاد معنی پیدا می کند و به طور کلی یک مقوله اقتصادی است و با ایجاد اطمینان مجموعه عوامل اقتصادی نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می نماید. بیمه ما با نیز با همین انگیزه و با هدف ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای باتوجه به ظرفیت های بالقوه بیمه کشور در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید. از همان ابتدا قرار بود بیمه ما در بین سه شرکت تراز اول در بخش غیر دولتی قرار بگیرد و این هدف اصلی بیمه ما بود و از همین جا لزوم تبلیغات حرفه ای و منظم و اثر گذار برای دستیابی به این هدف مهم احساس می شد. همکاری سان با “بیمه ما” در ابتدا سفارشات مربوط به طراحی برندینگ “بیمه ما” در زمینه بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه گذاری بوده است و همچنان این همکاری ها در زمینه های مختلف ادامه دارد.