زمینه همکاری با “طرح پرداز پایا” از ابتدای تاسیس این شرکت فراهم گردید و این همکاری قریب به ده سال است که ادامه دارد. شاید از “طرح پرداز” نه تنها به عنوان یک مشتری با سابقه ی همکاری طولانی، بلکه باید به عنوان یک شریک تجاری ایده آل نام برد. مدیریت جوان و نوگرای مجموعه “طرح پرداز” این جسارت را به “سان” داده است که در طراحی و برنامه ریزی تبلیغاتی دست به تجربه های کاملاً بدیع و جسورانه بزند. نمونه این مساله در طراحی کمپین برندینگ جدید شرکت “طرح پرداز” که بر پایه شعار این شرکت نیز استوار است، مشاهده می شود. از آنجایی که “طرح پرداز پایا” برخلاف بسیاری از شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون، محدود به یک حوزه کاری خاص نیست و اصطلاحا،‌ صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی را اجرا به عهده می گیرد،‌ لذا سعی شده است در طراحی کمپین مذکور این مساله نیز بخوبی نمود داشته باشد.