هیچ چیز بیشتر از برنامه بازاریابی نمیتواند به شما کمک کند تا اهداف خود را بشناسید. شما با خلق و دنبال کردن برنامه بازاریابی خود چیزهای بسیاری درباره شرکت خود، رقیبان، و اهداف بلندمدت خود خواهید دانست. توجّه به این امر که چه نوع تبلیغاتی برای شما بهترین است بسیار ضروری می‎باشد.

با همین هدف، شرکت سان توانست طراحی و برنامه ریزی “برندینگ” برند “بی فی” را اجرا نماید. این برنامه بحثهای گسترده ای از موارد مختلف تبلیغاتی را در بطن خود جای داده است و طراحی عکاسی تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، طراحی برندینگ، بسته تبلیغات محیطی در حوزه، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و ارزیابی عملکرد کمپین و … است.

رویکرد حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی، توسعه و گسترش برند یاد شده، ایجاد تمایز با برنامه سایر برندهای موادغذایی، از شاخصهای اصلی این برنامه تبلیغاتی است.