اهداف و مزایای تبلیغات تجاری چیست؟

ارسال شده در: کمپین تبلیغاتی, مدیریت برند | ۰

مزیت های تبلیغات در کسب و کار شاید برهیچ کس پوشیده نباشد اما گاهی اوقات برخی صنایع بدون در نظر گرفتن اهداف تبلیغات ، از آن رویگردان می شوند که شاید عمده ترین علت این مساله کم کردن هزینه های … ادامه یافت

کانال تخصصی تبلیغات و برندینگ در تلگرام

ارسال شده در: اطلاعات عمومی | ۰

در میان گروه ها و کانال های مختلف که در نرم افزار اطلاع رسان تلگرام موجود است جای خالی یک کانال که به مباحث علمی در حوزه مدیریتی بویژه تبلیغات ، بازاریابی و مدیریت برند بپردازد ، خالی بود. بنابراین … ادامه یافت

بازاریابی صنعتی | ابزارها، ویژگی ها و شاخص های بنیادین

ارسال شده در: بازاریابی | ۰

بازاریابی صنعتی یا B2B ، تعاریف و ابزارهای موثر تبلیغاتی و بازاریابی آن مقدمه: اساس بازاریابی مصرفی ( B2C) در بازاریابی صنعتی (B2B) نیز قابل اجراست. شیوه کار اما در بازار صنعتی متفاوت بوده و منحصرا همه ی تمرکز بازار … ادامه یافت

شاید شرکت تبلیغاتی شما از شما متنفر باشد و شما این را نمی دانید!

ارسال شده در: نقد تبلیغات | ۰

حواشی حاکم بر روابط مشتری و شرکت تبلیغاتی! شرکت تبلیغاتی شما از شما متنفر است و اصلا این را نمی دانید!/مقدمه: شاید به جهت تفاوت های فاحش میان سطح کاری و کیفیت شرکتهای بین اللملی تبلیغاتی و داخلی گمان کنیم، در … ادامه یافت

کمپین تبلیغاتی به بیانی ساده! قسمت دوم و پایانی علیجاه شهربانویی

ارسال شده در: کمپین تبلیغاتی | ۰

کمپین تبلیغاتی ، پیام، رسانه و بودجه در نوشته قبلی درباره گام های موثر در طراحی کمپین  تبلیغاتی مواردی از قبیل مطالعه اسناد بالادستی مشتری، تعیین اهداف تبلیغاتی، بررسی چرخه عمر محصول و بازارهدف مواردی را اشاره کردم. در این … ادامه یافت

کمپین تبلیغاتی با بیانی ساده! قسمت اول علیجاه شهربانویی

ارسال شده در: کمپین تبلیغاتی | ۰

کمپین تبلیغاتی از این مراحل آغاز می شود با آنکه بیشتر تبلیغاتچی ها و آژانس های معتبر تبلیغاتی با اصول نوشتن یک کمپین تبلیغاتی آشنا هستند و از آن برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند، اما شاید برای برخی … ادامه یافت

1 2 3